Informasjon om korona august 2020

Her finner du informasjon fra kommunen angående koronaviruset lagt ut i august 2020.

Måndag 17. august

07:54 Nye opningstider på koronatelefonen

Frå måndag 17. august er det nye opningstider for koronatelefonen.

Opningstida er nå måndag – fredag frå 08.00 – 12.00.

Fredag 14. august

12:38 Informasjon til foreldre om skulekvardagen

Måndag 17. august er det skulestart i Sør-Fron. Vi har sett i verk ei rekkje tiltak på skulen for å hindre smitte.

Les meir om tiltaka her.

Tysdag 11. august

09:11 Ny krisepakke for frivilligheita

Ei ny koronakrisepakke for frivillige lag og organisasjonar er klar. Formålet med ordninga er å kompensere frivillige organisasjonar som har betydelege inntektstap frå arrangement eller anna spesifisert aktivitet, som følgje av pålegg eller råd gitt av staten i samband med COVID-19-utbrotet.

Krisepakke 2 gjeld for perioden 12. mars til og med 31. august 2020. Søknadsfristen er 15. september.

Les meir om ordninga her.

Måndag 10. august

14:04 Utlysing av ekstraordinære midlar frå næringsfond

Sør-Fron kommune har fått tildelt kroner 1.594.620,- i ekstraordinære midler til næringsfondet på grunn av Covid-19. Det kan gis tilskot til bedrifter, etablerarar og andre næringsaktørar med forretningsadresse i kommunen.

Les meir om ordninga, kven som kan søkje og korleis du søkjer her.

Fredag 7. august

21:33 Informasjon fra kommuneoverlegen

Fredag 7. august sendte kommunen ut sms, på vegne av kommuneoverlegen med informasjon til innbyggere og eiere av fritidseiendom i Sør-Fron kommune.

En påminnelse fra kommuneoverlegen:

"Til alle som oppholder seg i Sør-Fron kommune.

Det er nå en økning i antall smittede i Norge. Hele befolkningen bes derfor om å følge råd om avstand og håndhygiene. Har du symptomer på korona, skal du teste deg og holde deg hjemme. Smittevernstiltakene redder liv og holder samfunnet i gang. Ta hensyn, vis omsorg og hindre smitte.

Hilsen kommuneoverlege Anders Brabrand."

Fredag 7.august

Regjeringen bremser gjenåpning og strammer til for å beholde kontrollen på smittespredningen.

Måndag 3. august

09:03 Åpning av servicekontor 3.august

Mandag 3.august åpner servicekontoret sine dører for besøkende til kommunen.

Det er iverksatt smittevernstiltak og de besøkende må først benytte håndsprit før de kommer inn og de må avtale tid med saksbehandler. Det blir hengt opp skilt på inngangsdørene med kontaktinformasjon til servicekontoret. Det er viktig at alle ansatte oppdaterer kalenderen sin i Outlook, slik at servicekontoret kan administrere møtehenvendelsene.