Informasjon om korona august og september 2021

Fredag 24. september

Kl. 12:35 Opphever dei nasjonale koronatiltaka

Regjeringa varsla på ei pressekonferanse fredag 24. september at dei nasjonale koronaretningslinene blir oppheva laurdag 25. september kl 16:00.

Sjå eigen sak her

Fredag 17. september

kl. 16:27 Nye smittetilfeller i Sør-Fron

To nye innbyggere i Sør-Fron har testet positivt for covid-19. Smitteveien var kjent i begge tilfeller.

Onsdag 15. september

kl. 17:02 Nytt smittetilfelle i Sør-Fron

En ny innbygger i Sør-Fron kommune har i dag testet positivt for covid 19. Vedkommende satt allerede i karantene.

Onsdag kveld kjører Nord-Fron kommune ny livesending fra Vinstra vidaregåande skule om smittesituasjonen der. Kommuneoverlege Anders Brabrand deltar i sendingen. 168 tester er gjennomfør å VVS i dag, hvorav kun én testet positivt. Vedkommende er hjemmehørende i Ringebu.

Sendingen kan du følge her kl 20:30:

Tysdag 14. september

kl. 20:23 Ansatt ved Sørheim korona-smittet

En av våre ansatte ved Sørheim omsorgssenter har i dag testet positivt for covid 19. Nødvendige tiltak er iverksatt, og smittekilden er kjent.

Måndag 13. september

kl. 18:05 Nytt smittetilfelle i kommunen

Sør-Fron kommune har fått eitt nytt smittetilfelle måndag 13. september. Vedkommande var i karantene frå før.

Fredag 10. september

kl. 21:55 Nye smittetilfeller i Sør-Fron

Sør-Fron kommune har i dag fått to nye innbyggere som har testet positivt for covid 19. En er elev ved Vinstra vidaregåande skule, og en er satt i innreisekarantene.

Torsdag 9.september

kl. 10.30 Koronatelefonen
Koronatelefonen tlf. 480 75 383 holder åpent kl. 10.00 - 13.00 i dag.

Onsdag 08. september

Kl. 21:45 11 nye smitta ved Vinstra vidaregåande skule

Det er meldt om 11 nye positive tilfeller ved Vinstra vidaregåande skule (VVS) i dag. Av disse er tre hjemmehørende i Sør-Fron kommune. Sju av de smitta er fra Nord-Fron, og én person er fra Sel kommune.

I tillegg er det ytterligere en person fra Nord-Fron som er smitta, men som ikke går på VVS. Vedkommende er knytta til det samme utbruddet.

Tysdag 07. september

Kl. 18:15 Direktesending om smitteutbrotet på VVS

Tysdag kveld kl 20.30 blir det direktesending med kommuneoverlege Anders Brabrand og rektor ved Vinstra vidaregåande skule, Leif Solheim om smitteutbrotet på VVS. Sjå sendinga her!

Kl. 12:00 Åpner koronatelefonen

Koronatelefonen holder åpent frem til kl 20.00 i kveld. Telefonnummeret er 480 75 383.

Måndag 06. september

Kl. 22:00 Ytterlige smittetilfeller

Ytterligere fire elever ved Vinstra vidaregåande skule har i kveld testet positivt for Covid 19. Tre av elevene er hjemmehørende i Nord-Fron, og én i Sør-Fron. Totalt har 120 elever blitt testet og av disse er 24 husstandsmedlemmer og særlige nærkontakter satt i karantene.

Kl. 19:20 Nye smittetilfeller i fronskommunene

To elever ved Vinstra vidaregåande skule har fått påvist koronasmitte med bruk av hurtigtest i dag. Én er hjemmehørende i Nord-Fron, den andre i Sør-Fron. Samtlige nærkontakter testes i kveld. Smittekilden er kjent.

Laurdag 04. september

Kl 10:30 Ein person smitta i Sør-Fron

Éin person har fått påvist koronasmitte i Sør-Fron i dag, laurdag 4. september. Smittevegen er kjent, og som følgje av dette må éin person gå i karantene.

Fredag 03. september

Kl. 15:20 Vaksinering av ungdommar i Sør-Fron

Vaksinasjonen av 16- og 17-åringar i Sør-Fron blir framskynda grunna auka tilgang på vaksinedoser.

Alle 16- og 17-åringar som er elevar ved Vinstra vidaregåande skule, vil få vaksine i Vinstrahallen i Nord-Fron på dagtid tysdag 7. september. 16- og 17-åringar frå Sør-Fron som er elevar ved andre skular, har fått, eller får tilbod om vaksine ved sine respektive skulestader.

Også ungdomsskulelevane (fødd 2008, 2007 og 2006) får framskynda sine vaksiner.

– Vi tek sikte på å vaksinere alle ungdomsskulelevane den 16. september, opplyser Ingeborg Braastad Hagen ved helsestasjonen i Sør-Fron.

Det er framleis uavklart når 12-åringane (fødd 2009) får sin vaksine. Meir informasjon om dette vil komme på kommunen sine nettsider.

Måndag 02. august

Kl. 19:00 Oversikt over nasjonale tiltak

Regjeringa har i dag kome med oppdaterte tiltak som gjeld for heile landet.

Tiltaka finn du her.