Mannskap til skadefellingslagene i Fron

Skog - Klikk for stort bilde

Skadefellingslaget i Fron er et interkommunalt skadefellingslag for freda rovvilt i Fronskommunene. Kommunene ønsker å utvide laget, og ber om at interesserte melder seg.

Skadefellingslagets funksjon er å iverksette fellingsforsøk etter store rovdyr etter særskilte fellingstillatelser. Det vil bli gitt 4-års kontrakt. En bør være tilgjengelig ved behov på kort varsel, og ha bestått storviltprøve før 1. juni. Mannskap kan bli bedt om å delta i skadefellingsoppdrag i alle midtdalskommunene, ut i fra behov.

Interesserte bes sende en kort søknad på e-post til geir.johan.groven@nord-fron.kommune.no eller konrad.skaravik.bryhn@sor-fron.kommune.no.

Ved spørsmål kontakt: Nord-Fron v/Geir Johan Groven mobil 992 45 924 eller Sør-Fron v/ Konrad S. Bryhn mobil 992 75 843.

Søknadsfrist: 1. april 2023.