Innbyggerundersøkelse om reiselivet i Gudbrandsdalen

Akekonkurranse på Gålå. Foto: Bård Gundersen Del din oppfatning av reiselivet i Lillehammer & Gudbrandsdalen og bli med i trekningen av en Google Nest Mini høyttaler.

Lillehammer & Gudbrandsdalen er merket som et bærekraftig reisemål, og vi ønsker å jobbe for at regionen skal være et godt sted for både lokalbefolkning og besøkende.

Nå gjennomfører Visit Lillehammer, som er reiselivssatsingen som blant annet Sør-Fron kommune deltar i, en spørreundersøkelse blant alle innbyggere i Midt-Gudbrandsdalen og Lillehammerregionen.

Gå til undersøkelsen her: Spørreundersøkelse om reiselivet i Gudbrandsdalen

- Innbyggernes oppfatning er viktig for hvordan vi skal utvikle oss som reisemål, sier prosjektleder i Visit Lillehammer, Kristin Prøven.

Undersøkelsen tar 3 minutter, og alle som svarer  er med i trekningen av en Google Nest Mini høyttaler.