Innovasjonsdag for vareproduserende bedrifter i Midt-Gudbrandsdal

Bjørn K. Sletten Er du nysgjerrig på hvordan offentlige aktører kan bidra til å realisere din bedrifts ambisjoner for utvikling og vekst? Innovasjon Norge, Skåppå kunnskapspark og kommunene Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron ønsker deg velkommen til digital Innovasjonsdag 15.april.

ra kl. 11:30 blir det mulighet for individuelle møter med Innovasjon Norge, Skåppå kunnskapspark og/eller kommunene. Du vil da få anledning til å drøfte din bedrifts muligheter, utfordringer og behov.

For påmelding og program, klikk her.

De individuelle møtene vil foregå fra 11:30. Lengden på disse møtene vil tilpasses antall påmeldte bedrifter. Ved stor pågang tilbys møter andre dager. Husk å registrere ønske om individuelt møte ved påmelding. Du vil få en egen innkalling til denne samtalen i Teams.