Fredag 3. april

Kl. 15.35 Opningstider koronatelefonen i påskeveka

Koronatelefonen er stengt nå i palmehelga, men opnar opp att etter helga. Måndag 6. og tysdag 7. april er opningstida 08.00-15.30, og frå og med onsdag 8. april til og med 2. påskedag er opningstida på telefonen 10.00-14.00.

Kl. 13.13 Påskehelsing til barn og unge

Påskeferien er her for mange, og for barnehageungar og skuleelevar som dei siste vekene har vore heime frå skulen, gjer det ekstra godt med ei påskehelsing frå skule og barnehage

Kl. 11.02 Holder et ekstra øye med hytteområdene

Kommunalteknisk avdeling i Sør-Fron kommune kommer gjennom påsken til å holde et ekstra øye med hytteområdene i kommunen. Les mer her.

Kl. 07.52 Framskynder vedlikehald på Fron badeland

Aldri så gale at det ikkje er godt for noko: Sjølv om døra på Fron Badeland er låst for badegjestar, er det stor aktivitet for dei tilsette som gjer små og store utbetringar.